IOP – Hemija

PODRŠKA UČENICIMA KROZ INDIVIDUALNI OBRAZOVNI PLAN

Kakvog je kvaliteta naše zemljište? Šta je jači antioksidans: zreo plod ili list kupine? Da li se sa vodonikom i kiseonikom još ponešto brčka u vodi koju pijemo? Ovo su samo neka pitanja kojima su se bavili naši hemičari iz drugog i trećeg razreda i njihove profesorke – mentorke, kroz individualne obrazovne programe za hemiju.
Nina Miladinović, 3.raz, Pavle Radojković, 4. raz. i Anđelka Vučović, 3. razred, naravno, odlično znaju hemiju. Redovan školski program ovog predmeta za njih je laka atletika, pa je školski tim procenio da im treba pružiti dodatnu obrazovnu podršku i ohrabriti njihov korak u nauku. Tako, individualizovani rad sa učenicima predstavlja proširenje nastavnog plana za ustanovu, dok je za učenike to podrška prilagođena ličnim sklonostima i sposobnostima. Profesorke Dragana Živanović i Biljana Jovanović, pružile su podršku u školi, dok su laboratorije u specijalizovanim ustanovama omogućile procedure za koje u školi nemamo uslova. Posmatranje, merenje, skaliranje, uzorkovanje … i još mnogo posla obavljeno je tokom nastavne godine kako bi planirani individualni rad obezbedio razvoj znanja i veština učenika.
Prezentacije dva istraživačka rada videli smo u školi u toku upravo završene nastavne godine, a u narednoj će nam svoj rad predstaviti i ostali naši mladi hemičari. Na taj način, Gimnazija obezbeđuje kontinuitet obrazovne podrške za vrlo zainteresovane, sposobne i vredne učenike.